Spamy


Witajcie wieczorową porą!!!
Dzieci w łóżku (mam nadzieję, że już śpią), M wybył do pracy - to oznacza cisza spokój, blogowanie...

Największe wydarzenie ostatnich dni, to oczywiście moje wyróżnienie
 w Recyklingowym wyzwaniu Art.- Piaskownicy, no cieszę się jak dziecko :-)
Wszystkie twory można jeszcze raz podejrzeć tu: klik>

Kolejna zabawa do której się przymierzam to fotoGRA portret dziecka, moje portrety już czekają, a tymczasem kilka fotek moich śpiochów, gdy tylko zobaczyłam baner foto wyzwania...
Śpiący Staś / S. Wyspiański


.... przypomniałam sobie o kilku zdjęciach, a przy okazji pobawiłam się edytorem zdjęć.
Sen Bobasa

Zosia


Gabryś


Gdy jest się starszym sytuacja ulega zmianie.
Gabryś - preferuję sen w pozycji siedzącej. Foto kolejno 2011, 2012, 2013 rok.


Zosia zasypia gdzie popadnie



zresztą Gabryś też



Razem
2010


2011

2012


2013


Zosia 2008 / 2014


Gabryś 2010 / 2014

No cóż pozostaje mi tylko życzyć wszystkim kolorowych snów :-)
Dobranoc
Justynamdmx

ps. Kto ma ochotę na więcej może zajrzeć do Archiwum śpiących dzieci.

Etykiety: