Wiosenne karteczki z resztek tkanin.

- Kochanie jakie mamy plany na święta?
- Podobnie jak Jezus. Zniknąć w piątek i pojawić się w niedziele.*
Dla tych co nie znikają - propozycja na miłe spędzenie czasu z dziećmi.
Zróbcie sobie karteczki z resztek tkanin.
Czy wiecie, że w MDMX-owym domku od kiedy zaczęła się przygoda z szyciem (MDMX...project) nie trafił do kosza żaden odpad materiałowy!!! Taki sobie obmyśliłam plan, który skrzętnie i z satysfakcją realizuję.
Dzisiaj pokażę Wam, jak można wykorzystać resztki po szyciu koron. Odpad po koronach to głównie trójkąty albo taki zig-zag jak widać na zdjęciu powyżej. Zig-zagi trafiają na poduszki a z trójkątów robimy co do głowy przyjdzie.
Bazy karteczek przygotowałam Ja z pomocą mojej TOYOTY.
A następnie wraz Zosią zrobiłyśmy takie oto czary-mary :-)
Bo grunt to dobra zabawa i radość z efektów pracy.
Szkoda więc znikać....
Miłego Dnia
Buziaki**
* tekst znaleziony na fb
**dzisiaj wyjątkowe bo ode mnie i Zosi

Etykiety: , ,